Tuesday, August 27, 2013

:: Catatan Kehidupan 10 ::

 Bismillah...

Assalamualaikum warahmatullah...

Mood :

terkejut bile bukak facebook,orang salah erti status yang dikeluarkan pagi tadi

NGEE >_<

keep smiling and fighting!! ^_^


Allahumma amin... =')
Jazakumullahu Khairal Jaza' pada yang mendoakan saya sentiasa,,
kerana kemungkinan besar segala urusan hidup saya dimudahkan 
dengan terkabulnya doa kalian !
Saya pasti ! Ganjaran buat kalian dari atas pasti sudah tertulis ~
 — feeling loved

ni status pagi tadi...
sebagai salah satu ucapan penghargaan kepada semua insan yang pernah/sering/
kadang-kadang mendoakan saya... ^^


tiba-tiba...


orang kata saya mempunyai berite 'gembira'..uhuk3 >_< *saya faham maksud kalian*
memang...memang ada berita gembira..

1. urusan SPB kian jelas dan sudah boleh dirancang dengan baik insyaAllah.

2. mak ayah dan keluarga saya di Malaysia gembira kerana bakal menerima menantu
baru tidak lama lagi insyaAllah.. (doakan urusan angah saya dipermudahkan Allah)

3. walaupun semua ahli bayt tiada,saya tetap gembira kat sini alhamdulillah...

p/s : doakan saya qowiyy!! zahir dan batin biiznillah

=')

No comments:

Post a Comment