Tuesday, December 3, 2013

:: Sendiri Menyepi ::

='( sendiri........




Sendirian Menyepi-Edcoustic

Sendiri menyepi
Tenggelam dalam renungan
Ada apa aku
Seakan ku jauh dari ketenangan ='(

* Perlahan ku cari
Mengapa diriku hampa ?
Mungkin ada salah ??
Mungkin ku tersesat ??
Mungkin dan mungkin lagi ??

Oh Tuhan aku merasa
Sendiri menyepi
Inginku menangis ='(
 Menyesali diri
Mengapa terjadi

Sampai kapan ku begini ?
Resah tak bertepi
Kembalikan aku pada cahayaMu 
Yang sempat menyala
Benderang di hidupku

ulang *

Sampai kapan ku begini ?
Resah tak bertepi
Kembalikan aku pada cahayaMu 
Yang sempat menyala

Oh Tuhan aku merasa sendiri
Aku merasa sendiri
Sampai kapan begini
Resah tiada bertepi
Ooo...
Ku ingin cahayaMu
Benderang di hidupku

~~~~~

time to reflect ourselves..
time to muhasabah..
koreksi..cari..ubah..

p/s : homesick sering menjengah,doakan ~ solehah, hwaiting!! 

He's always be there for you,keep asking =')

No comments:

Post a Comment