Sunday, October 13, 2013

:: Time To Reflect On Myself ::

9 Zulhijjah 1434 Hijrah.
Isnin.

Mu'tah,here I come insyaAllah!
moga Allah hadiahkan 'something' yang dicari itu.

=')
keep 'that' inside, expose this --> =') outside

اللّهم إني أحبك وإن كنت أعصيك
اللّهم لست بريئا فأعتذر
ولا قويّا فانتصر ولكن
لا حول ولا قوة ألا بك

Ya Allah,sesungguhnya aku mencintaiMu walaupun aku berbuat maksiat kepadaMu
Ya Allah aku bukanlah seorang yang berlepas (dari dosa) maka aku memohon pengampunan
Dan aku bukanlah seorang yang kuat (dalam beribadah) maka aku memohon pertolongan
Dan tiada bantuan dan pertolongan kecuali denganMu



Semoga Allah permudahkan urusan jemaah haji di sana~
Selamat berusaha memeriahkan malam 10 Zulhijjah~
Selamat menyambut 'EidulAdha~
Semoga sentiasa berada dalam rahmat dan redha Allah~

*next week mubasyarah ba3dal 'eid, 3indana imtihan al-awwal..do pray 4us! 


No comments:

Post a Comment